dijous, 2 de maig del 2013

ELS IMPERDIBLES


Els imperdibles és un recull dels millors llibres en literatura infantil i juvenil del segle XIX i XX que no et pots deixar perdre, els has d'haver llegit abans de créixer. Aquest recull aplega, de moment, una llista de 100 títols indiscutibles que haurein de ser patrimoni de tot lector infantil o jove.
Els imperdibles estan exposats en una taula bibliogràfica al claustre infantil de la biblioteca i estan identificats amb el logotip que il·lustra aquesta notícia. Aquí tens un enllaç a tot el llistat.
Bona lectura!

6 comentaris:

Iria Agustí ha dit...

D'aquests llibres n'he llegit uns quants, i són:

- Molts de princesses: "La Ventafocs", "La Blancaneu", "La bella dorment",...

- "Les tres bessones".

- "Teo".

- "Winnie the pooh".

- "Cuando Hitler robó el conejo rosa".

- "Alícia en el país de las maravillas".

- "Charlie y la fábrica de chocolate".

- "La Caputxata vermella".

- "El vestit de l'emperador".

- "El soldadet de plom".

- "El petit príncep".

- "El gat amb botes".

- "Pinocho".

El que més em va agradar va ser "Cuando Hitler robó el conejo rosa", perquè el vaig llegir quan ja era bastant grandeta i llavors em va resultar més fàcil entendre'l ja que no és infantil. El vaig trobar molt dur però cert, replet d'aventures i problemes entorn a una família jueva.

INS JOAN SOLÀ ha dit...

Els llibres que jo he llegit són:

1- "Winnie the pooh".
2- "Les tres bessones".
3- "Teo".
4- "Charlie y la fábrica de chocolate".
5- "Peter Pan".
6- "La Caputxeta Vermella".
7- "La Ventafocs".
8- "La bella dorment".
9- "El vestit de l'emperador".
10-"Blancaneu".
11-"El gat amb botes".
12-"Els soldadet de plom".
13-"El petit príncep".
14-"Manolito gafotas".
15-"Pinocho".
16-"Cròniques de Nàrnia".

El que més em va agradar va ser "Charlie y la fábrica de chocolate" perquè és un llibre bastant entretingut i fàcil de llegir per als nens petits i que a part d'ells també se'l pot llegir els adults i adultes.
Crec que aquest llibre fa que els nens aprenguin una sèrie de valors mentre se'l van llegint.

Anna Nadal Bañeres
3r B

Anònim ha dit...

Jo no he llegit gaires llibres, però alguns dels que he llegit són:
-"Les tres bessones"
-"Teo"
-"Alicia en el país de les meravelles"
-"Tintin"
-"Robinson Crusoe"
-"La Caputxeta vermella"
-"La Ventafocs"
-"La bella dorment"
-"Blancaneu"
-"Pinotxo"
-"El petit príncep"

Un dels meus preferits eren les històries d'en Tintin, que sempre anava amb el seu gos, en Milú. Estan molt ben pensats.

Mireia Carré

Joan Puñet Castro ha dit...

Jo m'he llegit els següents llibres:

Winnie the pooh
Les tres bessones (més que res per la TV)
Teo
Charlie y la fábrica de chocolate
Cuando hitler robó el conejo rosa
El Mago d’Oz
Peter Pan
Tintin
Aventuras Tom Sawyer
Asterix (era i continua sent el còmic que llegeixo més)
La Caputxeta vermella
El gat amb botes
El soldadet de plom
Manolito gafotas
Pinocho
El Fantasma de Canterville

Anònim ha dit...

D'aquests llibres n'he llegit uns quants, i són:

-Winni the pooh
-El muñeco de nieve
-Les tres bessones
-Charli y la fábrica de chocolate
-Alicia en el país de les maravelles
-El Mago D'oz
-Peter Pan
-Viaje al centre de la terra
-La caputxeta vermella
-La ventafocs
-La bella dorment
-Blancaneus
-Pinocho

D'aquests llibres el que més m'he va agradar va ser La Blancaneu perquè m'agradaven els contes amb princeses.

Cati Jireghescu 3rA

Martina Duque (3rB) ha dit...

Els llibres que he llegit són:

1. Winnie the pooh
2. Les tres bessones Les tres bessones
3. Sopa de c 14. Sopa de c Sopa de carbassa
4. Teo
5. Els Cinc
6. Contes per telèfon
7.Charlie y la fábrica de chocolate
8.Alicia en el país de les maravelles
9.Peter Pan
10.Tintin
11.Asterix
12.La Caputxeta vermella
13.La Ventafocs
14.La bella dorment
15.El vestit de l'emperador
16.Blancaneu
17.El soldadet de plom
18.Manolito gafotas
19.Harry Potter
20.Pinocho

Els que més m'han agradat són Teo, Els cinc, Manolito gafotas i el soldadet de plom. Els que menys, Asterix,Tintin i La Ventafocs.